nattkebab

Många av mina inlägg handlar väldigt mycket om mat, det gör även mitt liv - Folk säger att det även syns på min kroppshydda.

Igår var det väl något utav ett pyjamasparty hos Carl, kom dit efter 11 och tog med mig fruset kebabkött, pitabröd,gurka och grönsallad och resultatet blev riktigt lyckat. Ett budgetalternativ till krysset med tanke på att det inte är jag som sköter matinköpen.

Efter det var det Playa del sol som är en av de bästa serier som producerats i Sverige. Spelades in 2006 och man får följa ett gäng reseledare som jobbar i Spanien. Alla som ska med på chartern var också där, förutom Dennis och Tilda så det blev lite extra taggande.

Dagens tips är alltså Playa Del Sol.

+++++

Kommentarer
Postat av: dennis

jävla svikare.. kunde inte vänta en dag till med att se det...

2009-03-04 @ 17:19:57
URL: http://ingenkonstighet.blogg.se/
Postat av: Anonym

VILKA VA PÅ PYJAMASPARTYT?:d

2009-03-04 @ 18:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0