The wheels on your house go round, round, round

Var riktigt skönt att vakna idag, jag gjorde lite läxa sen drog jag på gymmet. Mitt i passet fick jag för mig att dra ut och springa, löpte hela vägen från friskvårds till moröbacke, var ett gäng tuffa jibbercyklister i tioårsåldern som cyklade bredvid mig i säkert tio minuter, gav mig support, tummen upp till er grabbar! (Y) Träffade en lärare i civil klädsel så jag slängde iväg en klyscha om vädret.

Jag, Johannes och samme  drog på viking, var rätt öde och vi snackade ganska mycket med ägarna.
maten är top Quality shit gång på gång.

Efter for trion till syrrans dansuppvisning, Samme blev riktigt imponerad och var antagligen därför han tjatade till sig att få hyra Step Up 1. Så det är väl det som gäller nu.


Elias från www.eliasoscar.blogg.se steker i solen med sina brillor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0