"Det var väl inget - Jag har åkt kundvagn genom tyskland"

Sista idioten gick precis ut ur dörren. SSE + hangarounds var här ikväll. Vi såg kvarteret skatan och Hipp Hipp, skånsk humor är helt klart den bästa. Det är även därifrån jag tagit rubriken. Jag har en del humorboxar som jag köpt för hårt förtjänade pengar.

Seinfeld säsong 1,2,7
Best of monty Python
Hipp Hipp alla säsonger
Kvarteret skatan alla säsonger

Idag var jag och köpte årskort på Friskvårdskompaniet så det känns skönt att ha det gjort. Idag var nästan hela familjen där och tränade. Kändes lite småroligt då Lina, Johan, jag och pappa sitter på rad på varsin motionscykel.

Klippet nedan är helt sjukt bra!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Svar: kanske det, eftersom att det nu inte är en hemlighet längre..

2008-12-31 @ 12:26:32
URL: http://jennnylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0