Dundercupen

Bara två dagar kvar nu och jag är fortfarande hemma från skolan. Jag har dock bestämt mig för att vara den starka ledarfiguren som MediaAlliansen behöver. För att få den respekt och auktoritet som jag verkligen behöver så funderar jag på att strunta i att raka mig - Mustasch = Respekt!

Vi har fått ytterliggare ett avhopp - Matilda Engström. Vi i ledningen ångrar så här i efterhand starkt att vi inte tvingade samtliga spelare att skriva på ett kontrakt som tvingar de till spel oavsett.

MediaAlliansen tvingas spela tre stycken kvalificeringsrundor innan vi får gå vidare. Först ut är SPMJ1, stekhett Derby. Där det inte råder någon frågan om vilka som har rollen som storebror. Vi hoppas på rejält stök i samband med matchen, på plan och utanför. Det ska kännas att det är en hatmatch.


Magnum P.I vet hur en mustasch ska bäras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0