"Jag ska giva dig på moppo"

Hade en väldigt skön julafton fylld av traditioner i allmänhet, och Kalle Anka i synnerhet.
Fick väldigt mycket olika saker, pengar och sådant.
På Juldagen var vi hos pappa och firade. Där även farmor var, hon har blivit lite speciell på sista tiden. Hennes julklapp till mig var en riktig uppvisning i omedveten humor. Då jag öppnade mitt paket såg jag att det var en handduk. Något jag inte har särskilt stor nytta av då jag bor hemma, sånt betalar mamma. Men till min lättnad låg där även ett kuvert. Men när jag öppnar kuvertet så ser jag tre silvermynt. Två femmor och en enkrona. Elva svenska riksdaler med andra ord. Hon har blivit lite virrig på sistone och kanske är det förklaringen. Men hon är jättegullig och jag älskar henne ändå.

Av Pappa fick jag protein- och kolhydratpulver, ska även köpa årskort på friskvårds tillsammans med samme. Hoppas bara jag blir kvitt min förkylning så jag kan börja träna på riktigt allvar med löpning och så vidare.

Idag har jag varit på Balzac med SPU för att sedan dra oss upp mot matchen där AIK slarvade bort tre poäng. Senare under kvällen åkte jag till Calle Nossén där det var ganska mycket folk. Till min förvåning sitter Camilla, Lisa och Jacce och spelar halo3 för fullt då jag kommer dit. Skön kväll i alla fall

Nedan får ni se hur ett julklappspaket ska slås in! Lasse Kronér!




Lisa har genomgått ett antal plastikoperationer...



Imorgon blir det stan, ses på lan

Kommentarer
Postat av: En alliansare, två alliansare osv

BLOGGA

2008-12-29 @ 15:34:48
Postat av: camilla the king

att få elva kronor i julklapp

2009-01-02 @ 17:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0