Jul

Dan före dopparedan ringde emil mig vid halv 11-tiden och sa att han var väldigt sugen på en julkorv. Jag försökte då hinna klart att slå in allt jag skulle slå in och mötte honom vid max. Då drog vi till macken och köpte varsin bratwurstmeny. En kille vid bordet bredvid var helt klart hög på lite olika olagliga substanser och sa en del roliga saker vilket gjorde det hela lite mer intressant.

En annan kul grej är att de har porrfilmerna i en hållare från marken och två meter upp precis bredvid man äter. Att snaska Bratwurst samtidigt som man får se tysken Hans, 32(cm) ståtligt visa upp sitt praktstånd på omslaget är INTE bra för matlusten då man äter en stor korv från just tyskland. Korven gick i alla fall ned och vi drog till Davve.

Vi varvade NHL-tittande med att snacka dynga. Brudar och utlandsresor var nog det som det snackades mest om. Vid 4-tiden drog vi igång transformers, vi kom fram till att Megan Fox är ganska het, och var förmodligen orsaken till att vi såg filmen i första hand.



Från filmen



Det är halva priset på årskort på Friskvårdskompaniet ifall man är två som köper.
Är det någon som är sugen?






Kommentarer
Postat av: Anonym

isac isac isac isac! jag köper med dig!

först till kvarn och jag vann!

2008-12-26 @ 00:51:33
URL: http://nileblogg.blogg.se/
Postat av: Anna

Hah härlig middagsview

2008-12-28 @ 16:13:45
URL: http://annacar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0