Kvinnomisshandlare och tvådagars D-bure

Igår så blev det hockey på Anderstorp IP med de modiga hjältarna Jacob, Dennis, Cillan, Carl, undertecknad och sist men inte minst Adam.  Var riktigt kul, var väldigt längesen jag åkte skridskor. Tycker även jag hade överraskande bra balans på rören för att vara skåning.

Var riktigt kul tills Dennis kände behovet av att förstöra den underbara dagen för alla. Han lägger då en lobb som träffar cillan rakt på pannan. Stämningen förvandlas över en sekund och Dennis börjar hånskratta och försöker skylla ifrån sig. Men jag känner igen en kvinnomisshandlare då jag ser en. Det syns i ögonen, hatet. Vi spelade vidare men det var hela tiden en väldigt irriterande stämning.




Jag kände suget för att hämnas Cillans skada. Men Dennis kändes aningen för stor för att starta slagsmål mot bara så där. Jag får då syn på jacob på sidan av planen och han har samma färg på hjälmen som Dennis. Det får räcka tänkte jag och kastar handskarna mot Jacce. Men han lyckas värja sig mot anfallet och får även in en och en annan smäll i ansiktet på mig. Det hela bryts och jag lämnas med ett illasinnat blåöga.

På kvällen så for vi till Tilda där det var väldigt mycket folk och vi såg JVM som startade halv 1. Men före det så drog jag, Benne, cillan adam och karl iväg till max för att se där fanns nåt kax och jag köpte ett dubbelt buremål. Något som jag även gjorde dagen efter. Det krånglade till sig med skjutsen men Mamma ställde upp och hämtade mig runt klockan 4 fast hon hade jobb klockan 6 dagen efter - Årets hjälte.

Kvinnomisshandlare
Kvinnomisshandlare.

Imorgon blir det lite utav en bildspecial, Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0