Otymplig tönt

Jag hörde idag att vi har matteprov på måndag. Jag gjorde mitt första tal på kapitlet idag - upplagt för MVG...
Mår inte alls bättre, hoppas jag inte har fått halsfluss för att dundercupen är på onsdag. Får väl vara tränare annars. Grekiska polisen har nu gjort av med sina 4600 tårgaspatroner som de använt i kravallerna. Som sagt, Greker kan det där med våldsamt upplopp.

Igår var det väldigt många olika Lundmarks och Marklunds här. Petter J var den enda som inte heter det av de som var här. Jag, sen Ludwigm, Johannesm och emilm. Väldigt många sexfingershandskar på hatthyllan alltså.

De drog upp lite gamla minnen - Nämligen Bonde söker fru-Fredrik!  Otymplig tönt har verkligen fått ett ansikte tack vare den här mannen. Här är hans speed date med en av de som sökte, och som faktiskt kom långt. Ni borde kolla vidare på fler klipp med den här mannen, han är en guldgruva!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0