Resa

Både jag och jojje satt på spanskan och var inne på lite olika resesidor. Helt sjukt vad billiga resor det finns om man bara vet hur man ska leta. Ryanair flyger till London i Januari för ungefär 150-200kr tur och retur. Tågresan till stockholm t/r kostar ungefär 300.

Fast det blir nog Johannes som åker själv dit nu. Jag har inte ekonomin iaf, jag prioriterar en utlandsresa med grabbarna till sommaren istället. Skulle vara så grymt roligt. Även ifall det vore soft att dra till England med Jojje. Skulle vilja träffa snubbarna från Leicester över några pints.

Följde även Jojje och kollade på systemkamera idag, verkar som han vill bli en fullfjädrad media**ra.


Så här skönt låg man första natten då vi var över första gången.


Kalbin visade mig den här videon för ett tag sen. KILLEN HAR INTE LITE RESPEKT.
Han kallas för Technoviking och är grym på att dansa. Han kommer in i filmen efter 40 sekunder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0