Somna två, vakna klockan sex

Igår då jag kände att jag var klar med psykologin för kvällen fastnade jag i en dokumentärfilm om Graffitiscenen i New York på 80-talet. Den var helt sjukt bra gjord, kommer definitivt se om den. La mig ändå i hyfsad tid men kunde inte somna förrän vid två. Vaknar till vid fyra och därefter hamnar jag som i något slags dyliriskt läge då jag inte vet om jag drömmer eller är vaken, ligger som och ständigt halvsover fram tills klockan sex då jag får nog och går upp.



Sitter och kollar lite på skateskor - funderar på nåt av de par nedan. Ska väl även köpa en bräda snart. Den som jag har nu köpte jag då jag gick i 3an -4an. Sålde den till en kompis. Som gjorde riktigt snyggt på gripen med hjälp av vit tip-ex. (Ironisk) Jag köpte sedan tillbaks den. Så nu ligger den någonstans på mitt rum, sliten och ful. Kan uppdatera med bild lite senare.


Kommentarer
Postat av: din mamma

Style Wars?

2008-12-12 @ 12:42:47
Postat av: Anonym

Aa rullen är grym! ta nike dojjorna till höger, lätt schysstas!

2008-12-15 @ 15:44:26
URL: http://papsorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0