cillan gästbloggar!

tjenare alla nissar där ute. cillan har tagit över bloggen för tillfället, ni kanske känner igen mig från det tidigare inlägget med den minimala chipspåsen. om inte, synd för er.
isac har iaf länge bett mig om att skriva ett inlägg på hans blogg, och efter längre diskussioner grabbarna emellan har de kommit fram till att de är redo att kasta bollen till mig. känns stort! jag är väldigt stolt över den här stunden.
jag ska inte göra er besvikna. promise.

hur som haver, så har jag och isse diskuterat fram och tillbaka om vad jag egentligen ska skriva om här, och efter många förslag så har vi inte kommit fram till nåt vettigt alls faktiskt. så jag antar att det betyder att jag får fria händer=D
men ett ämne som intresserar isac verkar vara det här med hur killar ska vara, klä sig och hur man ska bete sig för att bli en attraktiv karl helt enkelt. jag skulle ju kunna dra den klassiska visan: killar ska vara snälla och omtänksamma och söta. mhmmm ligger väl lite sanning i det men DOCK finns det en helt annan sanning som många tjejer inte vågar erkänna: bad guys is the shit. tragiskt men sant faktiskt. så till alla er snubbar som läser detta.

Här är några specifika tips från mig till er:
var snälla- men inte för snälla. var coola- men inte för coola. var modemedvetna- men inte för modemedvetna. va "bad"- men inte för bad. och sist men inte minst vill jag bara tillägga att att ha byxorna nerstoppade i sockarna är en döddsynd.
inte alls svårt att hålla sig till dagens ideal!

det var allt för mig den här gången. hoppas att ni alla har fått er en trevlig lässtund.
och kom ihåg: stay in school.

cille&isse på ett utomordenligt humör!

Kommentarer
Postat av: oscar

trots att jag prickar av varenda tips kanonbra och håller mig till din lista av hur killar ska vara så fungerar det inte. Varför? =/////

2008-11-28 @ 00:04:33
URL: http://paradisoscar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0