Gårkvällen

Skön kväll igår. Började den hos Danne i en lägenhet på norrböle med Philleb. Sen kom ida, matilda, fanny och elin. Jag försökte dansa bugg med elin,  fast hon var inte tillräckligt kvick i fötterna för att hänga med i mitt tempo... Drog till folkparken såg The Application.

Drog runt lite, slutade till sist hemma hos danne igen. Återigen glänste jag med mina danssteg. Drog till max och på vägen hittade vi en vilsen GG. Fick eskort genom gågatan. Att på 70-talet gå green street till West Hams arena Upton Park som millwallsupporter är inget mot gågatan en lördagsnatt. Flaskor och stenar ven tätt genom luften. Lyckades iaf ta oss till max, där jag som vanligt tog AIK-mål+. Vi var några som drog hem till danne igen, såg lite tv, snackade skit och somnade i hans bäddsoffa vid fem-tiden. Skön kväll som sagt. Kommer lite mer bilder sen


Gårkvällen


Fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0