Ibland måste man ta sovmorgon

Jag och Jojje var uppe sjukt sent igår, somnade väl vid 2 nån gång. Stor chans att man orkar matte då? Så vi skippade första lektionen och började 20 över 10 istället. Speciellt med tanke på att Johannes lämnade in provet senast utan att göra en enda uppgift. Jojje som nästan alltid brukar få bättre på prov än jag. Så nu är skadeglädjen helt otroligt stor. Ni som känner mig vet att jag säger det ofta, men det är bara för att det stämmer. Skadeglädjen är den enda sanna glädjen! Riktigt skönt. 

Snackar med JP och han har fixat Foo Fighters live at Wembley åt mig. Konsert-DVDer är riktigt sköna! Kommer sitta fint på lördagskvällarna innan man drar vidare. Johannes har skaffat en liten mobilblogg. Lägger bara upp lite bilder från dagen.




Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0