Skadeglädje i sin renaste form

Så har dagen kommit mina vänner, då Johannes. Ofta sedd som den smarte journalisten med en ständig underton av ondska. Har fått IG på ett matteprov, det glädjer mig att kunna använda internet som medel för att glädja fler.

Jag måste ha fått extra energi av skadeglädjen, löpte riktigt mycket, börjat komma igång med träningen ordentligt så det känns bra. Efter träningen så drog jag till Chovas, erik var där och vi såg hockeyn. Efter så började david å erik att spela NHL 03 om pengar. Tydligen så är david skyldig erik 33kr samt ett buremål. Ska ta och börja lite på min engelska gudfadernbok. 450 sidor. Men jag ska ta mig igenom det!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0