MediaAlliansen blir ostoppbar

Vi i SPMJ2 anmälde idag ett lag tillsammans MP2 till dundercupen. Kommer bli hur kul som helst, däremot kommer ett intro i stil med medias förra året inte att tolereras. Killar som studsar runt i plastpåsar till "Superduperkillen" är inte okej för ett lag med grymt stora ambitioner. Helt onödigt vetande är att min kompis i malmö var ihop med Sofie som sjunger låten. Riktigt coolt, jag vet.

Är väl inte jättebra i innebandy springer bara fram och tillbaka, men jag är tänkt att vara i samma kedja som paradisogge, ska vara hans skyddsängel, gäller att han inte skadar sig, det är han som ska locka publik till gympasalen med sina svarta lockar.

Matteprov imorgon, och jag har skjutit upp hela kapitlet till ikväll, så har sjukt lite att göra.
Ska ta en rejäl löptur ikväll också, ska börja med mitt löpschema imorgon





Lite bilder från i måndags.

Haaaaaarehoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0