MediaAlliansen laddar upp

Hade matteprov idag, läste hela kapitlet på i princip en kväll, det får väl ändå ses som hyfsat att det ändå gick ganska bra? Men det hade kunnat gå illa, på grund av min klantighet. Jag är överlycklig efter att ha klarat den sista uppgiften, tiden är i princip ute och jag samlar alla mina papper och böcker och går mot median. Sitter där och snackar nån minut, sen ska jag skissa upp en grej för Arvid. Då ser jag att provet ligger bland mina papper!!! SHIT! Kutar sjukt snabbt, någon stackars liten vilsen etta hamnar i min väg. Har inte tid att säga ursäkta utan ser att mattelärarn är kvar i klassrummet. Jag försöker förklara och lovar på min heder som adelsman att jag inte fuskat. Då hon tittar in i mina oskyldiga valpögon och tror mig,

Då det äntligen går bra på ett prov så håller jag på att sjabbla bort det.



Vi har iaf bestämt vad vi i MediaAlliansen ska klä ut oss till. Topphemligt*, tyvärr.. börjar bli riktigt taggad till årets dunder!
Var så sjukt skönt att löpa igår fast jag har ont i halsen, känns som att jag verkligen börjar komma igång med träningen nu. Får hoppas det inte blir värre med förkylningen. Hur ska jag kunna skydda Ogge på plan ifall jag är lika vältränad som Lasse Kronér? Iofs, klart den mannen har respekt. Inte så mysigt om han parkerar sitt gigantiska vita arsle i ansiktet på en.



Några från Alliansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0