Psykologiprov

Blir ganska mycket plugg för min del just nu. Psykologiprov på onsdag och psykologi är ett av få ämnen som jag satsar på mvg i. Skolan får dock inte gå ut över träningen, bara att planera bättre till nästa gång i så fall. Hur som helst så är jag bara glad över att det inte är matte. Det är som bara att nöta.

Sitter och funderar på vad man önskar sig. Funderar på Guitar hero, är sjukt kul. Tror inte jag skulle tjäna in så mycket på att bränna det faktiskt. Ska nog även önska mig The Killers nya album - Day and Age. Är skönt att ha lite köpta skivor också.  Har provlyssnat lite och det är inte riktigt samma klass på Day and Age som på Sam's Town. Men ändå vissa sköna låtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0