SKOTTPENG PÅ FREUD

Har psykologiprov, har timat skiten helt fel. Jag hoppade till och med hockeyn idag. Jag ska upp klockan sex imorgon och plugga. Klarar verkligen inte av att ta in nå mer information om Freud och hans psykopatvänner. SKOTTPENG PÅ FREUD eller valfri teoretiker från kapitlet "utveckling".  Freud är ändå lite halvskönt politiskt inkorrekt på nåt sätt. Då han pratar om 3-åringars erogena zoner på det här sättet:  "Libidon tillfredsställs via könsorganen och upplever en lustkänsla då de rör vid dem". 

Vivvuz skickade en tribute video som han och John gjort åt mig, haha sjukt grym.

En konstig sak var att ingen verkade vara intresserad av att låna mitt säsongskort till kvällens match, sjukt. Aja skyll er själva.





Skön bild från nian, Joy peak, peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0