Skyltsöndag

Efter jag tränat idag mötte jag upp med Denkan, jacce å amanda på stan. Sjukt mycket folk och riktigt kallt ute men ändå soft på nåt sett. Försökte köpa lite praliner av Anton Fahlgren och grabbarna men de var stenhårda på priset, så det blev ingen CD där. Mycket folk, träffade bland annat cissi som sa att det blir av att gästskriva. Man såg en och annan eldsjäl på stan, nån tjej som hade riktigt coola julkläder. Kommer bild på det under.  Sen var vi inne på stadium och värmde oss. Då drar Matilda Sisth till med en "Jag orkar inte sitta här längre" säger hon ståendes. Lite emilm över det hela.

Är i alla fall hemma med samme och jojje, jojje ska sova över. Ska dra igång lite Family Guy, blir grymt.


Känner mig så sjukt sneaky,



Nu då det är så sjukt kallt slänger jag in en skön sommarbild från falket!

Kommentarer
Postat av: Arvan

Sjukt dåliga bilder från skyltsöndag+ några felstavningar.. Skärp dig innan jag måste börja prygla dig!

2008-11-24 @ 10:15:26
Postat av: aaaamalia

och vad exakt ska personerna på bilden föreställa ?

2008-11-24 @ 21:36:42
URL: http://apes.blogg.se/
Postat av: bigC

sommarbild från falkan *copyright cecilia jonsson

2008-11-24 @ 23:18:29
URL: http://cissijonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0