Steka hamburgare och family guy

Vid halv tio-tiden igår så fick jag ett sjukt sug på hamburgare, jag skulle göra mig ett par tungviktare. Fast jag stötte på problem direkt. Hade inget bröd till. Jag tog på mig skorna och gick tiominutersprommen till statoil. Fick nöja mig med vanliga frallor, aja. Hade iaf burgarna klara till 10 över tio. Drog igång lite family guy, riktigt skönt avsnitt. "The bird is the word". Slutar elva idag så jag har gott om tid till plugg, träning och hockey.

Nåt som måste styras snart är träning med MediaAlliansen - Röd, Våldsam Revolution Utan Pardon!

Kommentarer
Postat av: En alliansare

Workers of the world...









...UNITE!!!

2008-11-25 @ 13:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0