Tabbe på presskonferens!

Följde murveljohannes på sunnanås presskonferens, skulle få 150pix om jag lyckades ta ett hyfsat foto på nya tränaren, håller på och leker med kameran ganska mycket under presskonferensen utan att ta nån bild. När det sedan är dags för att ta bilder märker jag något rött blinka i hörnet, slut batteri! Hann inte få en enda bild. Jag och Jojje tog fram våra mobilkameror för att slutföra uppdraget. Får inga pengar av Johannes, men han lovade en chans till revansch nån gång iaf!




Fahlgren undrar om jag vill komma och lira innebandy med hans vänstervridna kumpaner. Är även sugen på fest. Vet inte riktigt hur jag ska göra ikväll. Kvällens alternativ just nu:

:Innebandy + fest
:Innebandy+ ta det lugnt
:fest
:Sitta hemma, virka, läsa mammas tara-tidningar tillsammans med ett glas rött vin med oliver och ett fotbad.

 

Kommentarer
Postat av: Vairus

''Sitta hemma, virka, läsa mammas tara-tidningar tillsammans med ett glas rött vin med oliver och ett fotbad. ''



Vem skulle neka detta? Otroligt soft och mentalt jämfört med dom andra alternativen ...

2008-11-14 @ 17:54:24
Postat av: Anonym

HAha värsta jag hört.. angående kameran ;)

2008-11-15 @ 17:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0