Vivvuz

Måste bara hylla denna otroligt sköna snubbe, Viktor Holmström från A-towns tuffare kvarter. Sparkat mycket boll med denne gigant. Även kallad kungen av GQ, asfaltsplanen på gamla kvisten. Man har fett med minnen därifrån alltså! Lira flera timmar i sträck. Det är där jag tränat upp mitt helt fantastiska tillslag;)



Jag är även grymt tacksam över att min favoritågge klarade sig oskadd ur en helg i den kungliga huvudstaden - Bland alla sprutnarkomaner och förortsslyngel som finns där.


Kommentarer
Postat av: "vivvuz"

jag rodnar :) thanks brotha, my old A-torp-brotha...



KOM TILLBAKA <3<3<3<3<3<3<3<3

2008-11-24 @ 13:46:38
URL: http://www.youtube.com/user/vivvuz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0