01.22 Tidsoptimism²

Det är nu jag får lida för det som jag skrev i inlägget före, min tidsoptimism.
Klockan är nästan halv 2 och ögonen håller på att dåsa ihop för att igår gjorde jag exakt samma grej som idag. Blev bara någon enstaka timmes sömn, då var det spanskan som höll mig uppe. Idag är det Svenskan, har prov imorgon.

Vi har jobbat med ett stort engelskaarbete i tre veckor, det ska lämnas in på fredag. Jag har gjort ungefär 1/6 av det och imorgon är jag borta i Luleå från halv 4 till framåt midnatt. Hur ska det hinnas? Antar att jag får göra samma grej imorgon som jag gjorde igårnatt, och gör inatt.

 
Dagens tips:

Gör vad du kan för att göra maten till något speciellt. Till vänster ser vid pasta med någon form av kycklinggryta inlindat i en Tacowrap. Till höger kycklingsoppa på hamburgerbröd. Bara man har fantasi så går allt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejaaa!!

2009-02-26 @ 13:30:11
URL: http://klarabellaa.blogg.se/
Postat av: Claes Grenholm

Du måste ju sova pojk, blir bänken från alaget tills vidare nu.

2009-02-27 @ 11:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0