My supersweet sixteen

Sjukt snöoväder här i skelltown och jag var tvungen att ta bussen imorse. Då bussen från stan var full med folk from the 208 kände jag mig lite ghetto. Det verkar aldrig sluta snöa heller så man undrar var det här kommer sluta. Riktigt skönt att vi är lediga imorgon så man får se vad man hittar på!

Såg nyss my supersweet 16. Alla som är med i det programmet är riktigt pinsamma och helt utan självkänsla. De känner att de måste lägga miljoner på en fest bara för att folk ska tycka om dom. Exakt allt ska handla om dom och ifall minsta lilla grej inte gör det eller går fel får dom något slags nervöst sammanbrott. Två stycken som strulade på ens fest och hon blev helt galen.

"What are you doooin thats so discusting get out of here!"

Något som jag tror jag hört i exakt varenda program är.

"I always get what I want"

Tjejen i dagens program sa

"Look at the parade everybody, its all just for me. All only for me"

Kommentarer
Postat av: Jojjan

att du våga åka 208, bara gangsters ju..



förövrigt, my supersweet sixteen suger och borde inte ses!

2009-02-05 @ 18:41:59
Postat av: Jacob

Haha så sant så sant. My super sweet sixteen är nog det värsta programmet som finns, dock så dålig att man typ måste se det? :O

2009-02-05 @ 18:55:24
URL: http://ingenkonstighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0