Tidsoptimist?

Ända sedan jag började högstadiet har jag ständigt blivit kallad precis vad min bror blivit kallad hela sin uppväxt. Det är nämligen - Tidsoptimist.

Den sista tiden har varit ett bra exempel på detta.
  • Kommit i tid till lektionen på morgonen en gång på säkert runt 3-4 veckor, då vi hade filosofiprov.
  • Fått åtskilliga nätter sitta uppe till 3-4 på grund av att jag skjutit upp plugg till sista kvällen(natten).
  • Lämnat in inlämningar efter 23.50 på kvällen alldeles för många gånger. (Deadline är klockan 12)
  • Och väldigt många andra grejer.
Frågan är om jag har lust att göra något åt det? Återstår att se..


Jag som misslyckas totalt med panoramaeffekten på mobilen..

Idag var jag och kollade upp axeln som jag vred till något konstigt läge i söndags. Verkar inte kunna vara tillbaks på plan inom en månad i alla fall, det suger riktigt hårt.

Ska snart och se film, hoppas den blir mindre hemsk än Black Sheep. Den filmen har förstört tele2reklamen för mig, innan skrattade jag, nu skriker jag av skräck.

Imorgon:
Vad hände med tantmodet?

Kommentarer
Postat av: Cles Garnholm

Således, den stora tänkaren.;)

2009-02-25 @ 19:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0