En gästbloggare

Om ni undrar varför det är så bra flyt i texten som följer och inte de vanliga osammanhängande raderna så är det för att det inte är isac som skriver. Jag menar inte på något sätt att jag är bättre än någon annan utan bara att isac är betydligt sämre.

Eftersom att det är typ två personer som kommer att läsa det här (isacs mamma och isac hund, förlåt, en person) så spelar det egentligen inte så stor roll vad jag skriver. Men eftersom tanken är att åtminstone isacs syrra och pappa också ska läsa bloggen så måste jag försöka höja nivån ett litet snäpp framöver. 

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om nu så jag kan lika gärna göra det som många har velat men inte riktigt vågat de senaste dagarna, ge mig på jacces moppemusch. Okej om du vill ha skägg jacob men du bör nog vänta minst ett år till.

Man kan glömma att raka sig någon dag men går det mer än en vecka så tar jag det som ett försök att skaffa nåt som du inte är kapabel till ännu. Jag säger det här som en vän , det ser förjävligt ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

(Y)

2009-01-19 @ 18:19:32
Postat av: En alliansare

2009-01-19 @ 19:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0