Nyårs

Idag tog jag mig fram och tillbaks över stan tack vare mina små quadriceps och cykel. For till coop för att handla hamburgare till middan. Som vanligt har jag urusel framförhållning och samme och mannberg var redan där inne. Coop stängde klockan fem och jag kom insläntrandes i entrén prick 5 vilket gjorde att väktaren stoppade mig. Jag hade mitt sikte inställt på hamburgare och diverse tillhörigheter och tänkte inte acceptera ett nej. Då lyckades jag övertala väktaren.

"Snälla, jag vet exakt vad jag ska köpa och det var ju faktiskt nyss jul" 

Vi drog sen till samme där vi käkade tungviktare och spelade Icy Tower med hitler som gubbe. Jag har aldrig hört orden "Blitzkrieg" och "Sieg Heil" uttalas så många gånger på så kort tid.

Från Anderstorp så for vi till emilp där vi hade en riktigt härlig korvfest. Senare for vi mot brännanhållet och därifrån kom vi på idén att fara till moröbacke. Efter att ha firat tolvslaget där drog vi mot en fest vid edda som spårade ur helt och hållet.

Kvällen avslutades på Max där jag och Carl var rådgivare och försökte hjälpa en 22-åring att styra hugg för kvällen. Han var riktigt skön och vi snackade en massa skit.

Helt okej nyårs!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv:det finns att köpa på ica :)

2009-01-01 @ 20:43:42
URL: http://hhemligast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0