Nyårslöften

Nu har jag en dag på mig att äta skräpmat. Det har blivit alldeles för mycket för mina två kistor:

Skattkistan har fått ta en del hårda smällar under året på grund av detta. Jag som tidigare var så kapitalstark.
Men hälsan kommer så klart först och värst är nog de stenhårda slagen kistan i magregionen fått ta. Efter att ett gäng killar taigt en titt i spegeln har vi insett att detta är nog. Vid nyårs kom jag, emilm, David, samuel och dennis överrens om att helt lägga av med skiten, det har blivt som en drog och enda gången jag är lycklig är då jag är sprängmätt så jag nästan spyr av ett dubbelt bureåmål med smält ost.

Det som mest driver mig är att få dennis frisk från sitt sjukliga fetmatillstånd. Enligt läkarna är hans liv i fara på grund av hans otroligt höga BMI. Han är inte heller någon vacker syn... hoppas jag ska kunna hjälpa dennis att ändra sin livsstil och rädda sitt eget liv.

Vi tror på dig Denkan!

Under oklara omständigheter har Samme brutit mot pakten. Fast han får en chans till.
Jag är stensäker på att jag klarar det. Ifall jag känner behovet att på en lördagskväll fara på Max så får jag helt enkelt hålla igen plånboken och käften.

Mot framgång och ära - Beach 09!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0