Piteå havsbad

Hade egentligen fys idag klockan 11. Fast jag försov mig, när jag väl vaknat såg jag möjligheten att följa grabbarna till piteå havsbad. Slängde i mig frukost och packade väskan och äventyret var igång. Första stoppet blev Ica Maxi. "Minihuset" där man kan lämna barnen medans man handlar tyckte att man behövde uppmärksamma saker som nog är självklara för de flesta. Se nedan:



Idag kände vi att vi blivit för stora för badet, inte samma pirr då man åker toan längre.

För att jag försov mig imorse så blir det nu ganska hård intervallträning i backe.
Samme ska komma hit, blir nog att lyssna lite på deppmusik. Lite på det humöret just nu,

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0