Sunnanåcupen

Idag så var tanken att Classe Norén skulle hämta upp mig vid min port halv 10 och att vi sedan skulle fara till Sunnanå cupen.

Låter kanske inte alltför tidigt. Men jag fastnade vid nån riktigt värdelös skitfilm och somnade inte förrän vid halv 6. Då dök jag upp vid halv 1-tiden istället. Mycket skönare.

Nu på kvällen var jag med benne, samme, dennis, elina, frida, ottilia och stina. Vi såg Get Smart med Steve Carell som inte var helt skit men att säga att är bra är en överdrift. Vi spelade därefter sällskapsspel och det blev väldigt uppriven stämning efter att några spelare ständigt försöker fuska. Borde bestraffas med avkapning av valfri kroppsdel.

Imorgon verkar det som att vi grabbar ska bada på edda. Snackas även om Pite havsbad till veckan.

Peace

Kommentarer
Postat av: stinuys

jaa, varför fuskade du hela tiden isakkkkkkk :S ?

2009-01-05 @ 11:35:14
Postat av: Två alliansare, tre alliansare osv

Bra blogg, keep it up.

2009-01-05 @ 12:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0