Twillight

Så har jag betat av ännu en film på min ganska korta lista över filmer jag sett. Den här gången är det Twillight som står under granskning. Jag såg den hos David med Stina och Anna. Tycker den var ganska spännande och faktiskt inte alltför tjejig som jag var rädd att den skulle vara. Fast jag kan inte förstå hypen över killen nedanför. Ska den nya drömkillen ha läppstift, alldeles blekvit hy och en önskan att döda sin kärlek? Tacka tiden då det var tall dark and handsome som gällde!



Betyg Twillight
Maxbetyg är 5 stjärnor.

Allmänt: ###
Tjejighet: ####
Effekter:##
Bellas pappas mustasch: #####

Ändå en helt klart sevärd film!

Kommentarer
Postat av: Jooojjjo

du är bara avundsjuk för att du inte passar i läppstift..;)

2009-01-29 @ 11:40:13
Postat av: Anonym

den fick alltså inge stjärna? bara en massa #

2009-01-29 @ 18:39:19
Postat av: Anna

Haha du kan ju testa med vitt puder & läppstift.

Du kanske blir nya Edward =) !

2009-02-02 @ 22:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0