Bristande säkerhet på skavsta flygplats

Igår trotsade jag träningsvärken och tog mig till sunnanå och Benjamin, och såg scrubs. Vid elvatiden drog jag till stina och såg Kung Fu Panda med Jack Black. Efter ett rejält kvällsfika så hittade jag till min säng vid 5-tiden.

Jag tränade mitt första riktiga fys-styrkepass i tisdags, än idag har jag svårt att gå. Jag fick i alla fall veta att jag har träning ikväll så det är bara att försöka koppla bort att man är mer stel än Derek Vinyard var  i American history X efter duschscenen då han, hm tappade tvålen..

Jag pratar med Johannes nu han är just nu på Skavsta flygplats i väntan på att stiga på planet till London. Johannes påminde mig om en rolig sak som hände förrförra gången vi åkte dit.

Vi går till passkontrollen och slänger upp våra pass på bordet. Killen bakom disken ser relativt ny ut i gamet och inte särskilt självsäker. Jag och Johannes slänger upp våra pass bredvid varandra medans han kollar något på sin dator. Efter det så tar han mitt pass och kollar väldigt misstänksamt på Johannes ansikte. Han jämför alltså fotot på mitt pass med Johannes ansikte. Tveksamt lägger han ned mitt pass och tar upp Johannes och jämför hans pass noga med mitt ansikte. Efter att ha kollat väldigt länge på passet/mitt ansikte ger han Johannes pass till mig och mitt pass till johannes och säger att vi får gå vidare.

Tydligen så jobbar han kvar på flygplatsen och det var så jag kom att tänka på det igen.

Hur var det med kollen?


Kommentarer
Postat av: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaade

DÅLIG UPPDATERING FÖRUFAT

2009-01-14 @ 09:19:45
URL: http://ingenkonstighet.blogg.se/
Postat av: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaade

DÅLIG UPPDATERING FÖRUFAT

2009-01-14 @ 09:19:55
URL: http://ingenkonstighet.blogg.se/
Postat av: CALL3

bra uppdaterning? NEJ !!

2009-01-14 @ 10:24:46
Postat av: CALL3

bra uppdaterning? NEJ !!

2009-01-14 @ 10:24:48
Postat av: CALL3

bra uppdaterning? NEJ !!

2009-01-14 @ 10:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0