10/3

Tabbade mig lite som vanligt idag på skolan, vi skulle hålla tal om något eller någon från den engelskspråkiga världen och jag valde The streets aka Mike Skinner.

Allt flöt på bra tills jag kom till en mening ganska långt ned på papperet som löd.

"And later on Mike released his two albums called                "

Jag hade alltså inte dubbelkollat papperet och hade inte skrivit vad de hette och just då kunde jag inte komma på vad de hette. Bara att säga vad som helst kan man tycka? Men jag kunde inte det just då utan det frös som till helt och hållet. Efter säkert över tio sekunder kom jag på de urdumma, påhittade namnen British folk music och Original geezer.


Skylt på taekwondoklubben sooshims parkering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0