GQ street style

Vaknade lite smått stel idag. Dels för att jag tränade ganska hårt men också för att samuel ville förverkliga sina polisdrömmar, han försökte gripa mig där jag satt fridfullt i soffan, han lyckades efter tio minuters hård kamp.

Jag gick upp nio för att äta frukost så jag skulle hinna smälta den innan träningen 11, men den blev inställd så det kändes ju... värt.

På kvällen blev det fotboll på GQ med Viktor, street style och jag fick en ursäkt för att visa upp min bländande känslighet i vänsterfot. Då kommer det plötsligt in en sjuåring på planen och frågar kaxigt om vi vågar möta honom i match. 2x17år vs 1x7år alltså.

Lillkillen vann självklart, med 4-3 efter stora försvarsmisstag av Viktor, lite Dennisklass på det hela.


albin, som också är på bakgrunden

Kommentarer
Postat av: Sven göra erizzon

ville bara kika in på din blogg. Du skriver som en kvinna jag bedrog en gång förrsten. hehe

2009-03-24 @ 13:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0