Kineskoma

Alla har redan skrivit om matchen igår och med all rätt, helt sjukt otroligt. Semifinal på torsdag och kommer garanterat vara slutsålt.

Johannes sov över här igår vilket medförde lite kaos imorse, blev bland annat handgemäng om badrummet.
Slutade vid lunch idag och Jag, Albin, Arvid och Christian avnjöt buffén på Tatung, blev imponerade av kinesen som var grym på att plocka tallrikar. Kocken var turk(!) finns det inte tillräckligt med kineser i stan för att kocken som gör kinamaten ska vara kines? Blir som mer genuint då.

Åt så otroligt mycket mat att jag höll på att sprängas. Ändå blev det kaffe och 7-8 kakor till efterrätt. När jag lyckats rulla hem lägger jag mig direkt i soffan och faller i djup sömn. Klockan är nu inte ens ett. Vaknar till av The masterplan med oasis, jag rullade Best of med Oasis på repeat medans jag sov. Har den typiska "sovapådagensmaken" i munnen och tittar på klockan, halv 6. siiiiiiiiiiiiiiiiick.

önskar en godisgris lycka till med att lägga av med godis helt och hållet, vi har alla försökt någon gång.... och misslyckats





Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer att lyckas galant!

2009-03-18 @ 19:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0