motorstopp på efyran (y)

Huuur skönt väder som helst och nu känns det inte som att sommaren är långt bort. Försökte vara ute och springa med hunden i solen men han var helt enkelt för lat, fick dra honom fram som någon gammhund som fått bakbenen amputerade.

Sedan övningskörde jag för första gången i riktig trafik och tog mig an e4an med tillhörande rondeller direkt. Lyckades med bedriften att i backen, vid max i trafikljusen ha inne 3ans växel istället för 1ans då jag skulle starta. Motorstopp två gånger och jag missade det gröna ljuset. Jag gjorde mig beredd med långfingret ifall någon skulle göra några förargade gester mot mig, men det behövdes aldrig. Folk var väl så glada över vädret.

Sedan var det löpning - fys på soo shim - löpning och slutligen fotboll lite oldscool gatufotboll på anderstorp som gällde. Med tappra spelare och Youtubekändisar så som Vivvuz, SammeW, emilp, emilm, petter och william.



Kommentarer
Postat av: ervasti

du är för cool för skolan och du vet det! puss /ervasti

2009-03-18 @ 23:33:42
Postat av: Lilly

Ååh, är det samma hund som du hade i lågstadiet?! Kul att du har blogg!



2009-03-30 @ 21:18:00
URL: http://llinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0