nunnor och nattpizza

Gårkvällen var riktigt lyckad, började grymt med hemmalagad pizza som blev riktigt god även om jag bröt mot ett par Neapoletanska pizzaregler. Efter att Ante och Vidar kommit drog det vidare mot Matildas 18 årsfest. Skönt folk och endast ett hus bort var det ytterliggare en fest. Blev mycket spring emellan utan skor så nu har mina favorit ben sherman-strumpor gått i graven.

Kvällen slutade med att CalleSunne, Vidar, ante, simon och julia följde mig hem och såg seinfeld och åt min pizza. Så en lyckad kväll ska avslutas. Några valde att spendera natten i Casa de la Lundmark



Idag drog jag, denkan, calleN och benne till amanda.e, med ett kort stopp på hemmakväll, vet vilken film jag vill se nästa gång iaf....

nunnan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0