Pizzafascister

Som en del vet så har jag lånat hem en pizzabok där det står allt om den klassiska napoletanska pizzan. Imorgon har jag tänkt göra ett försök, inte spikat vad det blir för någon än. Men enligt boken så kommer jag att skända den italienska kulturen, pissa i det italienska köket. I boken står det nästan mer om hur man inte får göra än hur man ska göra. Jag ska nämligen göra pizzan i elugn, jag skulle lika gärna kunna dra fram pistolen och trycka av ett skott i pannan på Fru Piazzo från Neapel. Tomaterna ska egentligen odlas på vesuvios bördiga slätter.

Har sovmorgon imorgon vilket är otroligt skönt, sitter och försöker lära mig this modern love på gitarr, men det går inte precis bra. Fast jag har verkligen tänkt lära mig spela lite nu, så vi får se hur det går.


Bloc Party, 'This Modern Love' - A Take Away Show from La Blogotheque on Vimeo.

Kommentarer
Postat av: jojjj

gitarr= babemagnet

bjud mig på pizza?

2009-03-14 @ 16:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0