RentAV och 360

Igår drog jag Jonte, samme, jacce, arki anka, carl och jag på fest. Även om jag tog det riktigt lugnt. Var i alla fall någon stackars tjej som hade fest i sin villa, jag vet inte om hon visste att det skulle komma 60-70 pers, jag hade nog fått panik i hennes läge. Efter att polisen bustade festen så drog vi till anderstorp på en 18 årsfest som alla var på väg ifrån. Det som är positivt med att komma till en 18-årsfest som alla håller på att fara ifrån är att det kan finnas mat, som i det här fallet.

Tacogratäng som smakade himmelskt, förstod inte varför inte någon annan tog chansen och jag kunde äta mig riktigt mätt på 3 portioner.

För att få oss tillbaks till Jonte på sörböle tog vi hjälp av en kundvagn. Ännu en situation som löstes smart.

Kommentarer
Postat av: Ett annat fetto

"JAG Jonte, samme, jacce, arki anka, carl och JAG på fest." Är det för att du äter så mkt som du räknas som två personer?

2009-03-08 @ 21:40:38
Postat av: Walkers Crisps

Nej, det är irakiern Jag Al Fakir.

2009-03-09 @ 10:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0