som om man fått 2000 volt genom pungen

Då man halv 12 kvällen före man har sitt omprov i matematik kommer på att man har tänkt fel, kan en viss ångest uppstå, man får svårt att kontrollera kroppen och benen börjar skaka som om någon just delat ut en stöt på 2000 volt genom pungen, och kuddar får agera slag- och sparkpåsar. Nu, 20 i 2 så känner jag att jag har läget under hyfsad kontroll och det känns ju skönt. Otroligt viktigt imorgon.

Blev mycket plugg idag, for till stina som försökte hjälpa mig lite, och Frida hjälpte till att lugna mig genom att säga att hon var i en lite liknande situation.
Imorgon så är det löpfys med laget på kvällen och är faktiskt peppad, behöver verkligen träningen. På fredag så är det 18-års fest och det ser man också fram emot medans lördagen fortfarande ligger öppen, förutom hockeyn på dagen.

AIK kvitterade nämligen mot Linköping i matcher, 2-2 så det blir i alla fall åtminstone en hemmamatch till.

Hjärta vs Pengar


Dagens fulaste.
Här visar man upp precis hur man kan göra fel i allt. Smink, kläder, leopardmössa.
Det enda som är ett + är retrorullskridskorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0