uoooooooo

Vissa saker är positiva, andra inte.
Att de hade godis hos frissan idag - Positivt.
Att mina hörlurar för 500 blev överkörda i helgen - Negativt
Johannes i allmänhet - Negativt

Fick en riktigt grym behind the scenes-visning igår på hockeyn av cillan också, kommer ihåg när samme hittade en hel låda delibollar obevakade för några år sedan, mitt livs grymmaste periodpauser följde de veckorna. 


Använt mina hörlurar för 29kr i två dagar, igår slutade högra luren fungera, idag den vänstra. Cheap shit.
Gårdagens träning på norrvalla kändes väldigt hård på något sätt, hela planen var snötäckt och det var -8 grader ute. Men duschen efter måste vara skönaste någonsin(utan att tappa tvålen).

Börjat vända mitt liv nu, kom i god tid till skolan idag, har tänkt ha en liten svit, får se hur länge den håller sig.

1 dag and counting!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0